maanantai 28. toukokuuta 2012

Tampere Spring Challenge

Viime vkloppuna oltiin molempien ponien kans tampereella kisoissa. Alica oli mukana kisahoitajana ja yö nukuttiin meiän mökillä joka oli siin lähellä.
Tultiin sinne vast lauantai aamuna koska eka luokka alko joskus klo 12. Tultiin aika paljon myöhässä koska äiti ajo harhaan ja siksi en ehtiny ees kävellä rataa. Ekaks mua vähä huolestutti ku en kunnol tienny miten mun pitää se ratsastaa mut sit ku se oli kuitenki vaa 100cm ja tavallaan mun ja Checkyn verkkaluokka. Se oli ponicupin II osakilpailu ja arvostelu oli Am5 eli sit jos perusrata oli puhas nii sit pääs uusintaan. Meil checkyn kans sit tuli puhas rata vaik se oliki aika epätasanen :D
Ajattelin sit ekaa kertaa ratsastaa sil kunnol aikaa uusinnas vaik ei sitä kotonakaa kauheesti olla treenattu. Oltiinki nopeimpii ku luulin ja tultii toiseks joka oli aika hyvi ku siin oli joku 70 lähtijää :)
Täs on uusinta :)


Mentiin myös se 110cm joka alko sit parin tunnin pääst ku toi ponicup oli loppunu nii Checky ehti levätä hetken karsinas.  Käveltiin siin sit tepon kans rauhas rata ja alettiin pikkuhiljaa verkata. Checky oli taas tosi hyvä ja kuuliainen! Luokan arvostelu oli A.2.0 eli aikaratsastusluokka joten mä yritin radalla ehkä vähän liikaa. Alku rata meni tosi hyvin ja kolmanneks vikalle tuli sit kielto ku olin lähös vähän ennen ponia ja mä tietty taas lensin ku checkyn kiellois on välil nii vaikee pysyy.. 
Andyn luokka 120cm alko sit siin vähä edellisen luokan jälkee. Andy oli verkas alkutahmeuden jälkeen ihan hyvä. Radalla se laukkas hyvin ja alkuradal teki hyviä hyppyjä mut sarjalle se hidasti ja huomautin sitä sit heti siitä ku tiesin et sarjalle se voi tehä nii ja se oli jo hyppäämäs mut sit se veti pään alas nii et mä lensin sinne esteen toiselle puolelle. 

Sunnuntaina oliki aikanen herätys ku tallilla piti olla jo ennen kaheksaa. Checkyn luokka 110cm alko yheksältä ja ennen sitä ehin jo verkata vähä. Verkas Checky ei oo ikinä ollu nii hyvä mitä se silloin oli! tuli tosi hyviä hyppyjä ja alkurataki meni tosi hyvi mut sit aloin taas tuuppaa sitä okserille liian kaukaa nii se sit taas kiels ja mä sit taas lensin.. 



Andynkaa mentii sit poniGPn II osakilpailu 120cm. Verkassa mä pistin sen jo kunnol kuuntelee ja liikkuu ja se meniki iha hyvin. Radalla se oli tosi tahmee ja sarjalle taas hidasti mut mä otin raipan yhteen käteen ja olin sillee et nyt me mennään ja se ois tullukki iha hyvään paikkaan mut sit se taas kiels ja ku en tippunu nii se alko pukittelee et sais mut taas alas ! suutuin sille tosi paljon ja loppuradan se meniki sit puhtaasti ja iha hyvin vaik yrittiki aika paljon hidastella :D 




6 kommenttia:

  1. oot laittanu ton videon yksityiseks et ei näy ja se perus rata video? :) latoit sen laukka kuvan1 :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no nii yritän sitä just julkasta et muutki näkis sen ! :DD oon nii hyvä et tää ei ny onnistu:d

      Poista
  2. oi miten kiva blogi! (: ootte tosi hienoja molempien ponien kanssa, näinkin teiät siellä tampereella ja menitte hyvin! :)

    http://prinsessaponi.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti:) siel kyl meni aika vaihtelevasti:D

      Poista
    2. no mut siis ratsastit tosi nätisti ja näi ;)

      Poista
  3. I do not even know the way I stopped up here, but I assumed
    this publish used to be great. I don't know who you are but certainly you're
    going to a well-known blogger if you are not already.
    Cheers!

    Feel free to surf to my webpage :: showjumpers for sale

    VastaaPoista