lauantai 19. toukokuuta 2012

Valmennuksii ja kisoja !

Keskiviikkona oli meiän omalla tallilla seurakisat. Menin siel Checkyl metrin ja 110cm. Metrin uusinnas tippu yks ja se oli ihan mun oma virhe ku tulin liian lujaa ku ajattelin vaa nopeeta aikaa :D 110cm tein sit tasasen radan, enkä uusinnassakaan menny liian lujaa ja käänsin vaan senverran mitä pystyin. Meil oli sit kuitenki nopein aika ja voitettiin se luokka! mun ja checkyn eka voitto :)


Andynkaa mentiin sit 130cm ku se sunnuntaina meni niin huonosti. Andy oli jo verkassa tosi innoissaan ja virkee! Mentiin sit se rata puhtaasti ja oon nii ylpee! Andy hyppäs nii hyvin ja ei silt ainakaa ponnu lopu kesken(:





Tänää meil oli koulutreenit ja samal Checkylle sovitettii koulusatuloit. Checkyst tulee viel joku pvä kouluponi.... not ! liikkeiden puolesta joo mut ei sil kestäis hermot koko kesää koulukisois mennä eikä varmaa mulkaa :D Andyl on nyt viikko sellast tosi kevyttä liikuntaa ku sil on ollu niin paljon kisoja et se sit jaksaa taas hypätä :) Seuraavat kisat on vast ens viikolla tampereella joten kirjotan seuraavaks niist sit!









4 kommenttia:

  1. teijän on ihan ihan pakko lähtä koulukisoihin! ainaki checkynkaaa se näyttä just nii kouluponilt kun vaa voi.. noi valkoset sukat ja läsi♥ ja liike ja kaikkiiiI! :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooh ehkä me joskus mennää :D ei checky oo kyl ollu ikin koulukisois mut kattoo nyt, hieno se ainaki on(:

      Poista
  2. lauraa oon nii kateellinen ): mut oon ylpee susta, noista voitoista siis ja hyvii kuvii!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi roosa, tuu munkaa joku pvä ridaa noit ! :))

      Poista